Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12757
Title: Стратегічний аналіз маркетингового середовища молокопереробного підприємства
Authors: Шквиря, С. В.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетингове середовище;ринок молока;молокопереробні підприємства;маркетинговий аналіз;молочна продукція
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конференції магістрантів та аспірантів (1-4 грудня 2020 р.);(С. 284-285)
Abstract: Функціонування будь-якого підприємства на ринку пов'язане з оцінкою маркетингового середовища. Швидкість і коректність такої оцінки обумовлюють точність визначення стратегічного положення підприємства на ринку. В цілому оцінка маркетингового середовища забезпечує підприємство знанням факторів середовища, а також сили їх впливу, адекватним розумінням самої сфери бізнесу, в якій підприємство працює, що необхідно для розробки відповідної стратегії або системи стратегій. Все це в результаті є основою для отримання підприємством стійких ринкових позицій і своєчасним використанням сприятливих перспектив на ринку. Маркетингове середовище - це сукупність суб'єктів і факторів, що діють за межами фірми і всередині неї, і впливають на встановлення і підтримання взаємовигідних відносин з цільовими клієнтами.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12757
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf236.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.