Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12756
Title: Обґрунтування вибору маркетингової товарної стратегії підприємства
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетингова товарна стратегія;прибуток;кондитерські вироби
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (19-20 листопада 2020р.);(С. 198-201)
Abstract: В сучасних умовах швидкої зміни факторів зовнішнього середовища для забезпечення свого існування і ефективного функціонування підприємство повинно своєчасно і адекватно реагувати на зовнішні зміни. Кожна зміна може нести в собі як загрозу для підприємства, так і можливість для досягнення нових успіхів. Одним з факторів, який впливає на здатність підприємства протистояти поширенню кризових процесів і дозволяє забезпечити більш-менш стабільну діяльність, навіть в умовах спаду загальної ділової активності, є розробка і реалізація маркетингової стратегії товарної підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12756
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf364.15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.