Обґрунтування вибору маркетингової товарної стратегії підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В сучасних умовах швидкої зміни факторів зовнішнього середовища для забезпечення свого існування і ефективного функціонування підприємство повинно своєчасно і адекватно реагувати на зовнішні зміни. Кожна зміна може нести в собі як загрозу для підприємства, так і можливість для досягнення нових успіхів. Одним з факторів, який впливає на здатність підприємства протистояти поширенню кризових процесів і дозволяє забезпечити більш-менш стабільну діяльність, навіть в умовах спаду загальної ділової активності, є розробка і реалізація маркетингової стратегії товарної підприємства.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By