Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12755
Title: Дослідження факторів споживацької поведінки на ринку сиру
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: ринок сиру;поведінка споживачів;продукт – споживач;маркетингові дослідженя
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ (8-10 жовтня 2020р.);(С. 140-141)
Abstract: Розробка нових видів сирів, конкурентоспроможних на внутрішньому і зовнішніх ринках, не може бути ефективною без володіння повним обсягом інформації про пріоритети споживачів при виборі продукту. Під час розробки продуктів дуже важливо розуміти основи споживчої поведінки і харчових переваг, а також конкретні відносини «продукт – споживач».
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12755
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf405.5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.