Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12486
Title: Якість готельно–ресторанних послуг
Authors: Кюрчева, Людмила Миколаївна
Кюрчева, Людмила Николаевна
Kiurcheva, Liudmyla
Верхоланцева, Валентина Олександрівна
Верхоланцева, Валентина Александровна
Verkholantseva, Valentyna
Keywords: інфраструктура туризму;надання послуг;системи управління якістю;готельна сфера
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Новації в технології та обладнанні готельно-ресторанних, харчових і переробних виробництв: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція (Мелітополь, 24 листопада 2020 р.);С. 242-243
Abstract: Правильно побудована система управління якістю може зменшити вплив цих причин до мінімального, прийнятного рівня, незалежно від того, у якій країні та в якому соціальному кліматі функціонує підприємство. Впровадження системи управління якістю підтверджується сертифікатом, який є престижним доказом високої конкурентоспроможності підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12486
Appears in Collections:кафедра Харчові технологіі та готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf334.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.