Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12486
Назва: Якість готельно–ресторанних послуг
Автори: Кюрчева, Людмила Миколаївна
Кюрчева, Людмила Николаевна
Kiurcheva, Liudmyla
Верхоланцева, Валентина Олександрівна
Верхоланцева, Валентина Александровна
Verkholantseva, Valentyna
Ключові слова: інфраструктура туризму;надання послуг;системи управління якістю;готельна сфера
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Новації в технології та обладнанні готельно-ресторанних, харчових і переробних виробництв: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція (Мелітополь, 24 листопада 2020 р.);С. 242-243
Короткий огляд (реферат): Правильно побудована система управління якістю може зменшити вплив цих причин до мінімального, прийнятного рівня, незалежно від того, у якій країні та в якому соціальному кліматі функціонує підприємство. Впровадження системи управління якістю підтверджується сертифікатом, який є престижним доказом високої конкурентоспроможності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12486
Розташовується у зібраннях:кафедра Харчові технологіі та готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf334.57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.