Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12143
Title: | Впровадження методу аналізу ситуацій для професійно-орієнтовного навчання студентів-енергетиків |
Authors: | Попова, Ірина Олексіївна Попова, Ирина Алексеевна Popova, Iryna Курашкін, Сергій Федорович Курашкин, Сергей Федорович Kurashkin, Serhii |
Keywords: | кейс-метод;інноваційні технології навчання;інтерактивне навчання;case method;innovative learning technologies;interactive learning |
Issue Date: | 2020 |
Series/Report no.: | Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф.: зб. наук. прац.;Вип. 63 (С. 268-271) |
Abstract: | UK: У статті розглядаються проблеми впровадження інноваційних методів та технологій в навчально-виховний процес ВНЗ. Визначається сутність даного методу як освітньої технології професійного навчання студентів-енергетиків, та його основні елементи. EN: The problems of innovative methods introduction and technologies in educational process of higher education are considered in the article. The point of “case method” as an educational technology of students professional training in energetics, and its main elements are determined. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12143 |
Appears in Collections: | Кафедра Електротехніки і електромеханіки ім. проф. В.В. Овчарова |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Переяслав 30_09_2020-268-271.pdf | 384.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.