Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12143
Title: Впровадження методу аналізу ситуацій для професійно-орієнтовного навчання студентів-енергетиків
Authors: Попова, Ірина Олексіївна
Попова, Ирина Алексеевна
Popova, Iryna
Курашкін, Сергій Федорович
Курашкин, Сергей Федорович
Kurashkin, Serhii
Keywords: кейс-метод;інноваційні технології навчання;інтерактивне навчання;case method;innovative learning technologies;interactive learning
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф.: зб. наук. прац.;Вип. 63 (С. 268-271)
Abstract: UK: У статті розглядаються проблеми впровадження інноваційних методів та технологій в навчально-виховний процес ВНЗ. Визначається сутність даного методу як освітньої технології професійного навчання студентів-енергетиків, та його основні елементи. EN: The problems of innovative methods introduction and technologies in educational process of higher education are considered in the article. The point of “case method” as an educational technology of students professional training in energetics, and its main elements are determined.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12143
Appears in Collections:кафедра Електротехніка і електромеханіка ім. проф. В.В. Овчарова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Переяслав 30_09_2020-268-271.pdf384.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.