Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12116
Title: Сприйняття реклами в соціальних мережах та інших інтернет-ресурсах представниками покоління Z
Authors: Ткачук, Ю. М.
Бакіна, Тетяна Володимирівна
Бакина, Татьяна Владимировна
Bakina, Tetiana
Keywords: цифрова людина;нове покоління;цифрове покоління
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: ТДАТУ
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 276-277)
Abstract: Покоління Z– це термін, який використовується для людей, що народилися приблизно після 1995 року. Часто термін «покоління Z» використовується, як синонім терміну «цифрова людина» тому що вони з’явились в епоху мобільних телефонів, планшетів таІнтернету. К початку 2020 року покоління Z стане найбільш чисельною групою населення усвіті, тому підприємствам, що мають бажання зберегти свої позиції на ринку та розвиватися має сенс звернути увагу на їх переваги та споживацькі звички
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12116
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-276-277.pdf309.5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.