Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPopovich, S. V.-
dc.contributor.authorBakina, Tetiana-
dc.contributor.authorБакіна, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorБакина, Татьяна Владимировна-
dc.date.accessioned2020-10-20T08:33:42Z-
dc.date.available2020-10-20T08:33:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12110-
dc.description.abstractIn any generation, there are certain features of their psychology, certain advantages that affect what choices they make. It is very important to understand and study your target audience, so that your product is relevant, and subsequently became a best selleruk
dc.language.isoenuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 271)-
dc.subjectdigital advertisinguk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectgeneration Zuk
dc.subjectdigital peopleuk
dc.titleThe generations theory and the advertising impact on consumeruk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-271.pdf162.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.