Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12005
Title: | Хмарні обчислення в закладах вищої освіти США |
Authors: | Кулєшов, Сергій Олександрович Кулешов, Сергей Александрович Kulieshov, Serhii |
Keywords: | хмарні обчислення;бакалавр наук;навчальний план;вища освіта;освітні технології;cloud computing;bachelor of science;curriculum;higher education;educational technology |
Issue Date: | 2020 |
Series/Report no.: | Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали між нар. наук.-практ. інтернет-конф. (27-29.09.2020);(С. 334-340) |
Abstract: | У сучасному світі хмарні технології активно використовуються в повсякденному житті. Основним тлумаченням поняття терміну «хмарні обчислення» є визначення їх як технологій, які забезпечують потужні обчислювальні ресурси через Інтернет. Переваги впровадження цих систем найчастіше обговорюються задля потреб бізнесу, але їхній вплив на сферу освіти є не менш суттєвим. Сучасні заклади освіти вже впроваджують хмари у свою навчальну та наукову діяльність і використовують їхній величезний потенціал для інновацій. Хмарні сервіси можна вважати сучасною альтернативою традиційній освіті, оскільки вони не вимагають значних ресурсів для функціонування. В свою чергу, успішне запровадження та використання хмарних сервісів постійно вимагає великої кількості кваліфікованих фахівців. Аналіз інформаційних джерел показав, що Сполучені Штати Америки займають одну з лідируючих позицій на ринку інформаційних послуг, а американські університети займають провідні місця у світових рейтингах за якістю ІТ-освіти. Сучасні американські навчальні заклади постійно звертаються до використання хмарних сервісів і вже мають великий досвід використання хмарних обчислень та послуг. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12005 |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.