Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 78 (Search time: 0.012 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Забезпечення маркетингової підтримки підприємстваНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2020Формування механізмів розвитку збуту підприємствНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia; Коровніченко, А. В.
2003Оценка экономической эффективности внедрения маркетинга на предприятииНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2011Посилення ролі і значимості маркетингу на машинобудівному підприємствіНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2018Застосування методології консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту підприємств галузі сільськогосподарського машинобудуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2012Організація маркетингового управління виробничим підприємствомНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
13-May-2019Ризик-менеджмент як метод забезпечення економічної стійкості підприємстваМихайлова, М. С.; Нехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2021Теоретико-методологічні засади удосконалення технологій управління підприємствомНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2015Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингуНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2022Метод «маневру» у стратегічному управлінні та створенні ринкових переваг підприємств на ринку засобів виробництваНехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia