Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Троїцька, Т. С. | - |
dc.contributor.author | Троїцька, О. М. | - |
dc.contributor.author | Поправко, Ольга Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Поправко, Ольга Викторовна | - |
dc.contributor.author | Popravko, Olha | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T08:06:54Z | - |
dc.date.available | 2020-09-14T08:06:54Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903 | - |
dc.description.abstract | Тези презентують необхідність введення у традиційну сучасну освіту принципів конструктивістського підходу та діалогу як головного конструкту когнітивно-комунікативного повороту в освіті. Розкривається потенціал конструктивізму в модернізації та антропологізації освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Мелітополь, 6–8 червня 2019 р.);(С. 273–277) | - |
dc.subject | індивідуалізація | uk |
dc.subject | комунікативно-діалогічна стратегія | uk |
dc.subject | логоцентризм | uk |
dc.subject | полідискурсивність | uk |
dc.subject | постмодернізаційні зміни | uk |
dc.title | Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.