Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТроїцька, Т. С.-
dc.contributor.authorТроїцька, О. М.-
dc.contributor.authorПоправко, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorПоправко, Ольга Викторовна-
dc.contributor.authorPopravko, Olha-
dc.date.accessioned2020-09-14T08:06:54Z-
dc.date.available2020-09-14T08:06:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903-
dc.description.abstractТези презентують необхідність введення у традиційну сучасну освіту принципів конструктивістського підходу та діалогу як головного конструкту когнітивно-комунікативного повороту в освіті. Розкривається потенціал конструктивізму в модернізації та антропологізації освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesОсобистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Мелітополь, 6–8 червня 2019 р.);(С. 273–277)-
dc.subjectіндивідуалізаціяuk
dc.subjectкомунікативно-діалогічна стратегіяuk
dc.subjectлогоцентризмuk
dc.subjectполідискурсивністьuk
dc.subjectпостмодернізаційні зміниuk
dc.titleКонструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освітіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf341.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.