Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903
Title: | Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті |
Authors: | Троїцька, Т. С. Троїцька, О. М. Поправко, Ольга Вікторівна Поправко, Ольга Викторовна Popravko, Olha |
Keywords: | індивідуалізація;комунікативно-діалогічна стратегія;логоцентризм;полідискурсивність;постмодернізаційні зміни |
Issue Date: | 2019 |
Series/Report no.: | Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Мелітополь, 6–8 червня 2019 р.);(С. 273–277) |
Abstract: | Тези презентують необхідність введення у традиційну сучасну освіту принципів конструктивістського підходу та діалогу як головного конструкту когнітивно-комунікативного повороту в освіті. Розкривається потенціал конструктивізму в модернізації та антропологізації освіти. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903 |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.