Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903
Title: Конструктивізм і діалог у викликах сучасній традиційній освіті
Authors: Троїцька, Т. С.
Троїцька, О. М.
Поправко, Ольга Вікторівна
Поправко, Ольга Викторовна
Popravko, Olha
Keywords: індивідуалізація;комунікативно-діалогічна стратегія;логоцентризм;полідискурсивність;постмодернізаційні зміни
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Мелітополь, 6–8 червня 2019 р.);(С. 273–277)
Abstract: Тези презентують необхідність введення у традиційну сучасну освіту принципів конструктивістського підходу та діалогу як головного конструкту когнітивно-комунікативного повороту в освіті. Розкривається потенціал конструктивізму в модернізації та антропологізації освіти.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11903
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf341.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.