Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоправко, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorПоправко, Ольга Викторовна-
dc.contributor.authorPopravko, Olha-
dc.contributor.authorТроїцька, О. М.-
dc.contributor.authorТроїцька, Т. С.-
dc.date.accessioned2020-09-14T07:15:01Z-
dc.date.available2020-09-14T07:15:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11899-
dc.description.abstractУ сучасному суспільстві відбувається переоцінка цінностей, перегляд ідей, концепцій, підходів у різних сферах життєдіяльності, у тому числі й у сфері освіти. Модернізація української системи освіти визначила новий вектор її розвитку – вона покликана сприяти соціально-культурній інтеграції, обміну, передачі накопиченого, а також створенню нового, передового досвіду з метою духовно-морального розвитку особистості й орієнтації її на людину майбутнього. У зв‘язку з цим сучасні освітні стандарти висувають нові вимоги до освіти в цілому й до вищої зокрема. Вища школа повинна підготувати кваліфікованих фахівців, здатних до ефективної роботи, готових до постійної самоосвіти, які вміють творчо мислити, брати на себе відповідальність, працювати в команді, що допоможе їм досягати успіху в професійній діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 21 травня 2019 р.);(С. 144–147)-
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectпроект «Нова українська школа»uk
dc.subjectevent-технологіїuk
dc.titleEvent-технології в культурно-освітньому просторі вищої школи: потенційність й перспективи реалізаціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf724.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.