Сегментування споживачів мінеральної води і вплив реклами на них
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Анотація
Основою та підґрунтям тривалого та успішного функціонування підприємства в умовах ринкової економіки на ринку мінеральної води є задоволення потреб та запитів споживачів. Аналіз ринку мінеральної води в Україні свідчить переважну частку (40%) споживачів, що відносяться до вікової групи від 19 до 34 років, як чоловіків, так і жінок [1]. Було визначено, що 27 % із них отримують інформацію про мінеральну воду з соціальних мереж, а 13% з телебачення [ 2 ]. До цільової аудиторії відносяться декілька груп особистостей, яких можна сегментувати за демографічними, психографічними та поведінковими характеристиками