Сегментування споживачів мінеральної води і вплив реклами на них
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Анотація
Основою та підґрунтям тривалого та успішного функціонування підприємства в умовах ринкової економіки на ринку мінеральної води є задоволення потреб та запитів споживачів. Аналіз ринку мінеральної води в Україні свідчить переважну частку (40%) споживачів, що відносяться до вікової групи від 19 до 34 років, як чоловіків, так і жінок [1]. Було визначено, що 27 % із них отримують інформацію про мінеральну воду з соціальних мереж, а 13% з телебачення [ 2 ]. До цільової аудиторії відносяться декілька груп особистостей, яких можна сегментувати за демографічними, психографічними та поведінковими характеристиками