Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11831
Title: Сегментування споживачів мінеральної води і вплив реклами на них
Authors: Хахаєва, М. Е.
Keywords: минеральна вода;ринок мінеральної води
Issue Date: 2019
Publisher: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 106
Abstract: Основою та підґрунтям тривалого та успішного функціонування підприємства в умовах ринкової економіки на ринку мінеральної води є задоволення потреб та запитів споживачів. Аналіз ринку мінеральної води в Україні свідчить переважну частку (40%) споживачів, що відносяться до вікової групи від 19 до 34 років, як чоловіків, так і жінок [1]. Було визначено, що 27 % із них отримують інформацію про мінеральну воду з соціальних мереж, а 13% з телебачення [ 2 ]. До цільової аудиторії відносяться декілька груп особистостей, яких можна сегментувати за демографічними, психографічними та поведінковими характеристиками
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11831
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-106.pdf301.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.