Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11830
Title: Планування рекламного бюджету тов «Мелітопольська трикотажна фарика»
Authors: Хасумікова, Д. Р.
Keywords: реклама;рекламний бюджет;маркетингові комунікації;маркетингові стратегії
Issue Date: 2019
Publisher: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 105)
Abstract: Сьогодні реклама міцно зайняла провідні позиції і виходить на перший план як явище економічне, інформаційно-комунікативне, загальнокультурне. Реклама, як і будь-який інший вид маркетингових комунікацій, грає важливу роль у реалізації маркетингових і комунікативних стратегії підприємств
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11830
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-105.pdf353.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.