Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11714
Title: Спонсорство як синтетичний засіб маркетингових комунікацій
Authors: Плясецька, В. Р.
Keywords: спонсорство;маркетингові комунікації;синтетичні засоби маркетингових комунікацій
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 95)
Abstract: Усе більше українських компаній включають спонсорство в практику роботи з громадськістю. Сюди можна віднести підтримку проектів в галузі культури, науки і спорту або інших соціально-значущих сфер. Дж. Берет, С. Моріарті [1] зазначають, що спонсорство – це надання фінансової підтримки певному виду діяльності чи організації для того, щоб вони могли бути здійснені
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11714
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-95.pdf349.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.