Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11708
Title: Сучасні засоби рекламування на ринку пива
Authors: Пазенко, П. О.
Keywords: реклама пива;пиво;ринок пива
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 92-93)
Abstract: Рекламування пива є складною задачею, тому постає питання створення засобів рекламування компаніями та виробниками. Важливим інструментом рекламної діяльності є опосередкований державний вплив, що сприяє розвитку культури споживання пива. Завдання державного регулювання полягає у контролі за дотриманням достовірності, добросовісності та відповідності реклами пива строгим заданим рамкам
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11708
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-92-93.pdf360.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.