Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПазенко, П. О.-
dc.date.accessioned2020-08-10T11:55:30Z-
dc.date.available2020-08-10T11:55:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11708-
dc.description.abstractРекламування пива є складною задачею, тому постає питання створення засобів рекламування компаніями та виробниками. Важливим інструментом рекламної діяльності є опосередкований державний вплив, що сприяє розвитку культури споживання пива. Завдання державного регулювання полягає у контролі за дотриманням достовірності, добросовісності та відповідності реклами пива строгим заданим рамкамuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторногоuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 92-93)-
dc.subjectреклама пиваuk
dc.subjectпивоuk
dc.subjectринок пиваuk
dc.titleСучасні засоби рекламування на ринку пиваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-92-93.pdf360.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.