Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11704
Title: Упаковка як найбільш ефективний засіб та носій реклами товару-новинки
Authors: Краєва, О. В.
Keywords: упаковка;маркетинг упаковки;інструмент маркетингових комунікацій
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 85-86)
Abstract: У сучасному маркетингу упаковка відіграє не менш важливу роль ніж реклама і є одним з основних інструментів маркетингових комунікацій. У деяких випадках упаковка може стати вагомішим фактором при виборі товару споживачем, оскільки це є основним шляхом спілкування виробника і споживача
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11704
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-85-86.pdf357.4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.