Маркетингові дослідження діяльності ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» на ринку кави
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Abstract
Ринок кави України належить до швидко зростаючих та перспективних. За останні роки зростання обсягів продажу кави склало 3 %. Відповідно до статистичних даних, Дніпропетровська область має найбільші показники за обсягами продажу кави в Україні [3]. Вже понад 80 років Дніпропетровський комбінат харчових концентратів успішно працює на ринку продуктів харчування, випускаючи тисячі кілограмів продукції щомісяця. Почав виробництво кави з 1972 року під ТМ «Grano Dorano»-це зернова, мелена та розчинна кава та кавові мікси 3 в 1 [1]