Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11697
Title: Маркетингові дослідження діяльності ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» на ринку кави
Authors: Гребельна, Г. В.
Keywords: маркетингові дослідження;ринок кави;продаж кави;Дніпропетровський комбінат харчових концентратів;ринок продуктів харчування;Grano Dorano
Issue Date: 2019
Publisher: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);С. 77
Abstract: Ринок кави України належить до швидко зростаючих та перспективних. За останні роки зростання обсягів продажу кави склало 3 %. Відповідно до статистичних даних, Дніпропетровська область має найбільші показники за обсягами продажу кави в Україні [3]. Вже понад 80 років Дніпропетровський комбінат харчових концентратів успішно працює на ринку продуктів харчування, випускаючи тисячі кілограмів продукції щомісяця. Почав виробництво кави з 1972 року під ТМ «Grano Dorano»-це зернова, мелена та розчинна кава та кавові мікси 3 в 1 [1]
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11697
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-77.pdf305.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.