Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11695
Title: Управління онлайн-репутацією підприємства
Authors: Веселов, А. Ю.
Keywords: інформація;соціальні мережі;партнери;клієнти;контактні аудиторії;конкуренти;онлайн-репутація підприємства;офлайн-середовище
Issue Date: 2019
Publisher: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);С. 75
Abstract: В еру цифрових технологій, інформація у мережі поширюється неконтрольовано швидко. Це особливо актуально для соціальних мереж, де користувачі генерують власний контент, який ніким не модерується. Ця тенденція для стратегічної бізнес-одиниці є стратегічним вікном, що впливає на взаємовідносини з партнерською мережею підприємства (партнери, клієнти, контактні аудиторії, конкуренти) та на прийняття ними важливих управлінських рішень. Вільний доступ до інформації про компанію, поширення негативного досвіду комунікації з клієнтами відбивається на онлайн-репутації підприємства, лояльності цільових споживачів, ставленні впливових контактних аудиторій як в цифровому, так і офлайн-середовищі (ЗМІ, електронні та друковані ЗМІ, медіа)
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11695
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-75.pdf301.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.