Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄременко, Лариса В'ячеславівна-
dc.contributor.authorЕременко, Лариса Вячеславовна-
dc.contributor.authorYeremenko, Larysa-
dc.date.accessioned2020-07-08T06:10:19Z-
dc.date.available2020-07-08T06:10:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11521-
dc.description.abstractКорекція рівня академічного стресу студентів - одна з ключових завдань психологів та соціальних педагогів, які працюють у навчальному закладі. Важливою є розробка і реалізація комплексних заходів для своєчасного попередження та ефективного управління академічним стресом . Дана робота повинна охоплювати різні сфери життя студентів, позитивно впливаючи на їх стресостійкість, емоційний розвиток і самоконтроль, на навчальну мотивацію і рівень успішності в цілому.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesPerspective directions for the development of science and practice: abstracts of XX th International scientific and practical conference (Athens, Greece, 8-9 June, 2020);P. 326-329-
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectстрес студентівuk
dc.subjectуправління академічним стресомuk
dc.subjectстресостійкістьuk
dc.subjectемоційний розвитокuk
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk
dc.subjectакадемічний стресuk
dc.titleОсобливості психологічного супроводу в контексті навчально-професійної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.