Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11355
Назва: Застосування бенчмаркінгу для визначення конкурентоспроможності підприємства
Автори: Костякова, Анна Анатоліївна
Костякова, Анна Анатолиевна
Kostyakova, Anna
Ключові слова: бенчмаркінг;Kaiser Associates;DuPont Fibers;Xerox;внутрішній бенчмаркінг;функціональний бенчмаркінг;орієнтований бенчмаркінг;EBITDA
Дата публікації: 2019
Видавництво: ВІПО
Серія/номер: Теорія та практика управління розвитком економіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 10 жовтня 2019 р.);С. 43-46
Короткий огляд (реферат): Бенчмаркінг є одним із найновіших та найсучасніших підходів до визначення конкурентоспроможності. Даний метод давно завоював симпатію, прихильність і успішно використовується у практиці японських, американських, західноєвропейських і скандинавських бізнесменів і вчених.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11355
Розташовується у зібраннях:Кафедра Фінансів, обліку і оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zb_conf_10-10-2019.pdf145.72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.