ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11101
Title: Початковий рівень фізико-математичної підготовки студентів-першокурсників та його відповідність до сучасних вимог вищої школи
Authors: Данченко, Микола Миколайович
Данченко, Николай Николаевич
Danchenko, Mykola
Сосницька, Наталя Леонідівна
Сосницкая, Наталья Леонидовна
Sosnytska, Natalia
Рожкова, Олена Павлівна
Рожкова, Елена Павловна
Rozhkova, Olena
Онищенко, Галина Олександрівна
Онищенко, Галина Александровна
Onyshchenko, Halyna
Халанчук, Лариса Вікторівна
Халанчук, Лариса Викторовна
Khalanchuk, Larysa
Keywords: рівень знань;математична і фізична освіта;вхідний контроль;адаптаційні курси;вища освіта;level of knowledge;mathematical and physical education;entrance control;adaptation courses;higher education
Issue Date: 27-May-2020
Publisher: Мелітополь: ТДАТУ
Series/Report no.: Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції;С. 96-101
Abstract: UK: Проаналізовані стан і сучасні проблеми з фізико-математичним рівнем підготовки учнів та студентів-першокурсників навчальних закладів вищої освіти в Україні. Наведені результати ректорського вхідного контролю студентів ТДАТУ з математики і фізики у 2019-2020 навчальному році. Підтверджена доцільність такого діагностичного заходу та необхідність впровадження у навчальний процес адаптаційних курсів з математики і фізики для студентів з низьким рівнем початкових знань з цих дисциплін. EN: The state and current problems with the physical and mathematical level of training of pupils and first-year students of higher education institutions in Ukraine are analyzed. The results of the rector’s entrance control of TSATU students in mathematics and physics in the 2019-2020 academic year are presented. The expediency of such a diagnostic measure and the need to introduce adaptive courses in mathematics and physics for students with a low level of basic knowledge in these disciplines have been confirmed.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11101
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Show full item record   




Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.