ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10870
Title: Методологічні засади проектування гідроприводу мехатронних систем сільськогосподарської техніки: навчальний посібник
Authors: Тітова, Олена Анатоліївна
Титова, Елена Анатольевна
Titova, Olena
Панченко, Анатолій Іванович
Панченко, Анатолий Иванович
Panchenko, Anatolii
Волошина, Анжела Анатоліївна
Волошина, Анжела Анатольевна
Voloshyna, Anzhela
Keywords: навчальний посібник;алгоритм проектування;мехатронні системи;гідропривід;гідромашини;гідролінії;кондиціонери робочої рідини
Issue Date: 2019
Publisher: Люкс
Series/Report no.: ;179 с.
Abstract: У навчальному посібнику розкрито методологічні основи інженерного проектування, обґрунтовано алгоритм проектування, орієнтованого на користувача (Human-oriented Design). Наведено загальні відомості про мехатронні системи сільськогосподарської техніки, гідроприводи та їх елементи. Представлено методику розрахунку гідроприводу та його елементів. Розроблено індивідуальні завдання та відібрано вихідні дані для проекту. Процес роботи над проектом передбачає аналіз проблеми, пошук можливих рішень, розроблення унікальної гідравлічної схеми гідроприводу мехатронної системи сільськогосподарської техніки, розрахунок та вибір основного і допоміжного обладнання (насосу, гідродвигуна, розподільників, дроселів, клапанів, робочих рідин, фільтрів, теплообмінників, трубопроводів тощо), підбір приводного електродвигуна, теплового розрахунку гідроприводу. Матеріали посібника рекомендуються для застосування при виконанні студентами курсового проекту та окремих розділів дипломного проекту.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10870
Appears in Collections:Навчальні видання

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.