Соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
Здійснено соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості. Наголошено на тому що булінг, як комплексна соціальна, психолого-педагогічна проблема, не може бути викорінений і попереджений без відповідного психолого-педагогічного впливу фахівців та батьків. Акцентовано увагу на необхідності цілеспрямованої систематичної та комплексної роботи з виховання гармонійної особистості, яка не здатна нести руйнівні ідеї та емоції, спроможна розуміти закони і проблеми як суспільства загалом, так і окремої особистості зокрема, співпереживати та відповідати за свої вчинки