Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10787
Title: | Соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості |
Authors: | Тараненко, Галина Григорівна Тараненко, Галина Григорьевна Taranenko, Halyna Тишковець, Г. О. |
Keywords: | булінг;гармонійна особистість;соціальний деструктив;культурно-освітній простір |
Issue Date: | 2019 |
Series/Report no.: | Perspectives of world science and education: the 2nd International scientific and practical conference (Osaka, Japan, october 30-31, 2019);P. 290-296 |
Abstract: | Здійснено соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості. Наголошено на тому що булінг, як комплексна соціальна, психолого-педагогічна проблема, не може бути викорінений і попереджений без відповідного психолого-педагогічного впливу фахівців та батьків. Акцентовано увагу на необхідності цілеспрямованої систематичної та комплексної роботи з виховання гармонійної особистості, яка не здатна нести руйнівні ідеї та емоції, спроможна розуміти закони і проблеми як суспільства загалом, так і окремої особистості зокрема, співпереживати та відповідати за свої вчинки |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10787 |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тараненко-Тишковець.pdf | 2.5 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.