Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10787
Title: Соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості
Authors: Тараненко, Галина Григорівна
Тараненко, Галина Григорьевна
Taranenko, Halyna
Тишковець, Г. О.
Keywords: булінг;гармонійна особистість;соціальний деструктив;культурно-освітній простір
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Perspectives of world science and education: the 2nd International scientific and practical conference (Osaka, Japan, october 30-31, 2019);P. 290-296
Abstract: Здійснено соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості. Наголошено на тому що булінг, як комплексна соціальна, психолого-педагогічна проблема, не може бути викорінений і попереджений без відповідного психолого-педагогічного впливу фахівців та батьків. Акцентовано увагу на необхідності цілеспрямованої систематичної та комплексної роботи з виховання гармонійної особистості, яка не здатна нести руйнівні ідеї та емоції, спроможна розуміти закони і проблеми як суспільства загалом, так і окремої особистості зокрема, співпереживати та відповідати за свої вчинки
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10787
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тараненко-Тишковець.pdf2.5 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.