Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10787
Назва: Соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості
Автори: Тараненко, Галина Григорівна
Тараненко, Галина Григорьевна
Taranenko, Halyna
Тишковець, Г. О.
Ключові слова: булінг;гармонійна особистість;соціальний деструктив;культурно-освітній простір
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Perspectives of world science and education: the 2nd International scientific and practical conference (Osaka, Japan, october 30-31, 2019);P. 290-296
Короткий огляд (реферат): Здійснено соціально-філософський аналіз булінгу як деструктиву гармонізації культурно-освітнього простору особистості. Наголошено на тому що булінг, як комплексна соціальна, психолого-педагогічна проблема, не може бути викорінений і попереджений без відповідного психолого-педагогічного впливу фахівців та батьків. Акцентовано увагу на необхідності цілеспрямованої систематичної та комплексної роботи з виховання гармонійної особистості, яка не здатна нести руйнівні ідеї та емоції, спроможна розуміти закони і проблеми як суспільства загалом, так і окремої особистості зокрема, співпереживати та відповідати за свої вчинки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10787
Розташовується у зібраннях:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тараненко-Тишковець.pdf2.5 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.