Формування уявлень про нанотехнології на заняттях фізики та хімії
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
UK: У статті запропоновано підхід до формування уявлень про наноматеріали та нанотехнології шляхом інтегрування знань з фізики та хімії у ВНЗ. Даний підхід сприяє «взаємопроникненню» знань з різних дисциплін з метою спрямованого формування у студентів різнобічної, комплексної системи наукових уявлень про нанотехнології. Завдяки запропонованому комплексному підходу та системності викладу основ нанотехнологій на заняттях фізики та хімії студент не тільки набуває знання, вміння та навички, а й вчиться інтегрувати отримані знання у свою майбутню професійну діяльність. EN: This article proposes an approach to forming ideas about nanomaterials and nanotechnologies by integrating knowledge in physics and chemistry classes at universities. This approach contributes to the «interpenetration» of knowledge from different disciplines with the aim of directing students to a diverse, complex system of scientific ideas about nanotechnology. Thanks to the offered complex approach and systematic presentation of the basics of nanotechnology in the classes of physics and chemistry, the student not only acquires knowledge, skills and skills, but also learns to transform the obtained knowledge into his future professional activity.