Застосування кейс-технології для викладання дисципліни «Хімія»
Вантажиться...
Дата
Автори
Герасько, Тетяна Володимирівна
Герасько, Татьяна Владимировна
Herasko, Tetiana
Чебанова, Юлія Василівна
Чебанова, Юлия Васильевна
Chebanova, Yuliia
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
ТДАТУ імені Дмитра Моторного
Анотація
UK: У статті розглядаються можливості застосування кейстехнології для викладання дисципліни «Хімія» здобувачам вищої освіти за спеціальностями 101 «Екологія», 201 «Агрономія», 208 «Агроінженерія», 263 «Цивільна безпека»; пропонується порядок дій викладача та студентів, критерії оцінювання роботи студентів; наведено приклади використання кейс-технології для викладання дисципліни «Хімія». EN: The aim of the article is to consider the possibilities of use of case technologies for teaching of discipline "Chemistry" to higher education students in the specialties 101 "Ecology", 201 "Agronomy", 208 "Agroengineering", 263 "Civil Security"; the order of actions of the teacher and students, criteria of evaluation of work of students are offered. Examples of the use of case technology for teaching Chemistry are given.