Застосування кейс-технології для викладання дисципліни «Хімія»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Герасько, Тетяна Володимирівна
Герасько, Татьяна Владимировна
Herasko, Tetiana
Чебанова, Юлія Василівна
Чебанова, Юлия Васильевна
Chebanova, Yuliia

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

ТДАТУ імені Дмитра Моторного

Анотація

UK: У статті розглядаються можливості застосування кейстехнології для викладання дисципліни «Хімія» здобувачам вищої освіти за спеціальностями 101 «Екологія», 201 «Агрономія», 208 «Агроінженерія», 263 «Цивільна безпека»; пропонується порядок дій викладача та студентів, критерії оцінювання роботи студентів; наведено приклади використання кейс-технології для викладання дисципліни «Хімія». EN: The aim of the article is to consider the possibilities of use of case technologies for teaching of discipline "Chemistry" to higher education students in the specialties 101 "Ecology", 201 "Agronomy", 208 "Agroengineering", 263 "Civil Security"; the order of actions of the teacher and students, criteria of evaluation of work of students are offered. Examples of the use of case technology for teaching Chemistry are given.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By