ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10629
Title: Сase-study як освітня технологія професійноорієнтованого навчання енергетиків
Other Titles: Case-study as education technology of professional-oriented learning of energy
Authors: Попова, Ірина Олексіївна
Попова, Ирина Алексеевна
Popova, Iryna
Петров, Віктор Олексійович
Петров, Виктор Алексеевич
Petrov, Viktor
Попрядухін, Вадим Сергійович
Попрядухин, Вадим Сергеевич
Popriadukhin, Vadym
Keywords: кейс-метод;інноваційні технології навчання;інтерактивне навчання;case method;innovative learning technologies;interactive learn ing
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ імені Дмитра Моторного
Series/Report no.: Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: зб. наук.-метод. праць;Вип. 23 (С. 325-330)
Abstract: UK: В статті розглядаються проблеми впровадження інноваційних методів та технологій в навчально-виховний процес ВНЗ. Аналізується один із інноваційних методів – кейс-метод. Визначається сутність даного методу як освітньої технології професійного навчання студентівенергетиків, та його основні елементи. EN: The article deals with the problems of introduction of innovative methods and technologies in the educational process of universities. One of the innovative methods - the case method - is analyzed. The essence of this method is determined as the educational technology of professional training of energy students, and its main elements.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10629
Appears in Collections:кафедра Електротехніка і електромеханіка ім. проф. В.В. Овчарова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сборник статей 2020 8.04-326-331.pdf453.28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.