Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10570
Title: Теоретичні основи дослідження конкуренції
Authors: Трофімов, В.
Ортіна, Ганна Володимирівна
Ортина, Анна Владимировна
Ortina, Hanna
Keywords: конкурентоспроможність підприємства;конкуренція;споживач;маркетинг
Issue Date: 2020
Publisher: Київ
Series/Report no.: IV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Вища освіта – студентська наука – сучасне суспільство:напрями розвитку»;С. 264-267
Abstract: Конкурентоспроможність підприємства - здатність підприємства створювати, виробляти і продавати товари та послуги, цінові й нецінові якості яких привабливіші, ніж в аналогічної продукції конкурентів. При цьому конкурентоспроможність підприємства визначається як система з конкретними умовами функціонування й окремими критеріями оптимальності на кожному етапі її розвитку. Найкраще задоволення споживачів досягається за рахунок випуску конкурентоспроможної продукції. Таким чином, уже на даному етапі дослідження можна стверджувати, що конкуренто-спроможність підприємства буде залежати від його здатності випускати конкурентоспроможну продукцію
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10570
Appears in Collections:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали конференції_2020-264-267 (1).pdf289.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.