Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10386
Title: Прокрастинація як аспект поведінки педагога та шляхи її подолання
Other Titles: Procrastination as a behavior’s aspect of teacher and ways to overcome it
Authors: Єременко, Лариса В'ячеславівна
Еременко, Лариса Вячеславовна
Yeremenko, Larysa
Ісакова, Олена Іванівна
Исакова, Елена Ивановна
Isakova, Olena
Тараненко, Галина Григорівна
Тараненко, Галина Григорьевна
Taranenko, Halyna
Шлєіна, Людмила Іванівна
Шлеина, Людмила Ивановна
Shlieina, Liudmyla
Keywords: феномен прокрастинації;прокрастинатор;перфекціонізм;копінг-стратегія;самооцінка;phenomenon of prokrastination;procrastinator;perfectionism;koping-strategy;training;self-assessment
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць Таврійського Державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного;Вип. 24 (С. 559-564)
Abstract: UK: У статті представлено огляд досліджень феномена прокрастинації, підходів до класифікації прокрастинації. Також проаналізовано причини виникнення прокрастинації, її структурна організація, запропоновано алгоритм подолання прокрастинації для педагогів. EN: The review of researches of the prokrastination’s phenomenon, approaches to classification of a prokrastination is presented in this article. In the article the reasons of emergence of a prokrastination are also analyzed, its structural organization, the algorithm of its overcoming is presented.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10386
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОКРАСТИНАЦІЯ ЯК АСПЕКТ ПОВЕДІНКИ ПЕДАГОГА ТА(1).pdf539.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.