Методи підвищення ефективності самостійної роботи здобувачів вищої освіти агротехнологічного закладу вищої освіти в умовах дистанційного навчання
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
ТДАТУ
Анотація
UK: Проаналізовано умови та методи підвищення ефективності самостійної роботи здобувачів вищої освіти агротехнологічного закладу вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Доведено, що її ефективність залежить від низки умов, зокрема: розробки завдань для самостійної роботи репродуктивного, пізнавально-пошукового та творчого рівнів та різних ступенів складності; врахування різного рівня підготовки і різного стилю навчальної діяльності здобувачів вищої освіти; активного використання додаткових альтернативних форм; орієнтації на колективну творчу взаємодію; розмаїття форм звітності; використання різноманітних форм активізації самостійної роботи; проведення регулярного оцінювання якості впровадження та застосування дистанційної освіти. Зазначено, що за таких умов зростає ефективність самостійної роботи здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання та формується компетенція навчання впродовж життя. EN: The conditions and methods of improving the individual work efficiency of undergraduates while distance learning at the agrotechnological higher education institution are analyzed. It is proved that its effectiveness depends on a
number of conditions, in particular: the tasks creation of reproductive, cognitivesearch and creative levels and different degrees of complexity for individual work; taking into account the different level of training and different style of undergraduates educational activity; active use of additional alternative forms; focus on collective creative engagement; a variety of reporting forms; use of various forms for individual work intensification; conducting regular assessment of implementation and application quality of distance education. It is noted that under such conditions the individual work efficiency of undergraduates while distance learning increases and the competence of lifelong learning is formed.