ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10325
Title: Розвиток стратегічного управління на підприємствах з виробництва продовольчих товарів
Authors: Вороніна, Юлія Євгенівна
Воронина, Юлия Евгеньевна
Voronina, Yuliia
Keywords: стратегічний маркетинг
стратегічний менеджмент
стратегічне маркетингове планування
управлінська концепція маркетингу
Issue Date: 2005
Series/Report no.: Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво;№ 5 (С. 38-42)
Abstract: Визначено рівень взаємозв'язку стратегічного маркетингу із стратегічним менеджментом. Виявлено механізм впливу стратегічного маркетингу на ефективність управління діяльністю підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10325
Appears in Collections:Кафедра Публічне управління, адміністрування та право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Держава_та_регионы_№5_2005.pdf679,33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.