Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject consumers

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Marketing as a business philosophyZiniak, O. R.
2021Perceive of organic products by Ukrainian consumers and problems of shaping market demandKolokolchykova, Iryna; Колокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Oleksenko, Roman; Олексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Рибальченко, Ніна Павлівна; Рыбальченко, Нина Павловна; Rybalchenko, Nina; Yefimenko, Liudmyla; Єфіменко, Людмила Миколаївна; Ефименко, Людмила Николаевна; Ortina, Hanna; Ортіна, Ганна Володимирівна; Ортина, Анна Владимировна
2022Концепція маркетингового забезпечення корпоративної соціальної відповідальності підприємств агропродовольчої сфериТрусова, Наталя Вікторівна; Trusova, Nataliia
2022Метод «маневру» у стратегічному управлінні та створенні ринкових переваг підприємств на ринку засобів виробництваНехай, Вікторія Василівна; Nekhai, Viktoriia
2017Роль економічної освіти у процесі становлення успішної державиОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman