Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject brand

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Branding as a part of brand managementBondarenko, K. S.
2018Modèle «brand-wheel» sur l’exemple de sarl «Usine de viande de Globino»Kryukovska, Kateryna; Vynohradova, Marharyta; Виноградова, Маргарита Сергіївна; Виноградова, Маргарита Сергеевна
2021The study of consumer behavior in the market of bakery products in the conditions of brand managementMaiboroda, Hanna; Майборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна
2019Бренд-менеджмент виробників продукції дитячого харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2021Бренд-менеджмент підприємств хлібопекарської галузі в умовах маркетингової орієнтаціїМайборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna
2018Вплив бренду на поведінку споживачаКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2021Обґрунтування бренд-стратегії розвитку хлібопекарської галузі у Причорноморському регіоніМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Сталий розвиток ринку туристичних послуг в УкраїніКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2020Стоимость бренда как инструмент повышения конкурентоспособности предприятияМайборода, Анна Александровна; Майборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna