Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9980
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравець, Василь Іванович-
dc.contributor.authorКравец, Василий Иванович-
dc.contributor.authorKravets, Vasyl-
dc.contributor.authorСосницька, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorСосницкая, Наталья Леонидовна-
dc.contributor.authorSosnytska, Natalia-
dc.date.accessioned2020-03-31T12:50:08Z-
dc.date.available2020-03-31T12:50:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9980-
dc.description.abstractУкраїнська освіта переживає напружений період, пов’язаний з її переходом в новий стан, продиктований Болонською угодою. Наибільш істотніми змінами являються перехід системи вищої освіти на двохрівневу підготовку (бакалаврат і магістратура) і обов’язковість признання результатів зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в якості результатів вступних іспитів всіма вузами України. Ці і інші зміни певним чином вплинули на процес вступу випускників шкіл в вузи і їх дальнішої адаптації до вузівського навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю “ Фундаментальна підготовка фахівців у природничо-математичній, технічній, агротехнологічній та економічній галузях ”, присвяченої 85-річчюТаврійського державного агротехнологічного університету та кафедри вищої математики і фізики» (11-13 вересня 2017 р.);(С. 171-173)-
dc.subjectдовузівська підготовкаuk
dc.subjectшколяріuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.titleДовузівська підготовка школярів як засіб адаптації до навчання в вузіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.17.pdf103.73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.