Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9824
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тітова, Олена Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Титова, Елена Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Titova, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-13T09:46:49Z | - |
dc.date.available | 2020-03-13T09:46:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9824 | - |
dc.description.abstract | Наявний етап розвитку світової виробничої галузі висуває певні вимоги до випускників університетів та інженерних шкіл зокрема. Перелік необхідних загальних та професійних компетентностей є предметом постійного обговорення на різних рівнях [1, 2, 5, 8]. Дослідження проблеми підготовки агроінженерів до інноваційної професійної діяльності дають підстави робити висновок про необхідність застосування системного підходу при організації освітнього процесу для отримання гарантованих результатів. Цілі підготовки фахівця формулюються через результати навчання, задаючи вектор навчального процесу. Таким чином, цілі навчання виступають першим компонентом педагогічної системи, встановлюючи орієнтир «Чого навчати?», а отже важливість правильного їх формулювання очевидна. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration: Conference proceedings (Leipzig, October 26, 2018);(С. 179-181) | - |
dc.subject | професія | uk |
dc.subject | агроінженери | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.title | Визначення цілей підготовки майбутніх агроінженерів до інноваційної професійної діяльності | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1 Визначення цілей.pdf | 398.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.