Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТітова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorТитова, Елена Анатольевна-
dc.contributor.authorTitova, Olena-
dc.date.accessioned2020-03-10T12:14:24Z-
dc.date.available2020-03-10T12:14:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9812-
dc.description.abstractЗавданням інженерної освіти є підготовка компетентного інженера, здатного до інноваційної діяльності в умовах глобалізації та автоматизації виробничих процесів, що потребує розвиток інженерної творчості студентів. Аналіз результатів наявних досліджень виявляє обмежене застосування сучасних технологій навчання, а також домінування репродуктивних видів навчально-пізнавальної діяльності студентів при підготовці майбутніх інженерів. Дослідження було спрямоване на визначення особливостей реалізації діяльнісного підходу в організації навчального процесу. Діяльність являє собою усвідомлений цілеспрямований процес, що визначається певною послідовністю дій і операцій, має інформаційну основу, мету, перелік критеріїв та певний алгоритм прийняття рішення на основі критеріїв. У статті наведено особливості діяльності інженера, які майбутній фахівець має усвідомити. Вони проявляються при пошуку інженерного рішення проблеми: виявлення та аналіз проблеми, конструювання та винаходження можливостей вирішити проблему, моделювання потенційного рішення, виготовлення та випробування прототипів, удосконалення первісного рішення, планування та управління процесом, оформлення технічної документації. Реалізація діяльнісного підходу уможливлює розвиток творчого потенціалу інженера через його поетапне залучення до навчально-пізнавальної діяльності, організованої із застосуванням ефективних педагогічних технологій та спрямованої на реалізацію зазначених особливостей інженерної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: збірник наукових праць;Вип. 59-
dc.subjectпідготовка агроінженерівuk
dc.subjectтворчий потенціал інженераuk
dc.subjectдіяльнісний підхідuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectінженерне вирішення проблемиuk
dc.subjectінженерна діяльністьuk
dc.subjectрозвиток інженерної творчостіuk
dc.titleРеалізація діяльнісного підходу для розвитку творчого потенціалу студентів інженерних спеціальностейuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тітова_2018_8.pdf1.01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.