Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТітова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorТитова, Елена Анатольевна-
dc.contributor.authorTitova, Olena-
dc.date.accessioned2020-03-10T09:05:48Z-
dc.date.available2020-03-10T09:05:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9809-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі розвитку творчого мислення у студентів інженерних спеціальностей як однієї з найнеобхідніших здатностей майбутнього інженера. Навчання інженерної творчості має відбуватися в процесі вивчення будь-якої дисципліни, зокрема, іноземної мови професійного спрямування. Це реалізується завдяки поступовому залученню студента до діяльності на репродуктивному рівні через рівень продуктивний до творчого рівня під час виконання нестандартних завдань, пов’язаних з майбутньою інженерною діяльністю.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки: збірник наукових праць;№ 82 (С. 195-198)-
dc.subjectінженерна творчістьuk
dc.subjectтворчий потенціал інженераuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectнавчання іноземної мови професійного спрямуванняuk
dc.titlePозвиток інженерної творчості у студентів на заняттях з іноземної мови професійного спрямуванняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тітова_2018_5.pdf1.26 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.