Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9796
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТітова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorТитова, Елена Анатольевна-
dc.contributor.authorTitova, Olena-
dc.date.accessioned2020-03-05T11:28:16Z-
dc.date.available2020-03-05T11:28:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9796-
dc.description.abstractUK: Глобальні завдання, які постають перед сучасними інженерами, часто передбачають роботу у команді фахівців з різних сфер та різних країн, а, отже, розвиток комунікативної компетентності, зокрема іншомовної, має складати основу інженерної підготовки. У статті аналізуються прийоми (моделювання реальної ситуації професійного спілкування), покликані задіяти творчі здібності студентів для розвитку їх комунікативної компетентності. Застосовування блок-схем на підготовчому етапі допомагає студентам-інженерам у складанні діалогів та дає можливість реалізувати такі види діяльності як аналіз та синтез. Подальшого дослідження потребують питання, пов’язані із використанням засобів інформаційних і комунікаційних технологій для організації навчання комунікативної компетентності. RU: Глобальные задачи, с которыми сталкиваются современные инженеры, часто предполагают работу в команде специалистов из разных сфер и разных стран, таким образом, развитие коммуникативной компетентности, в частности на иностранном языке, должно составлять основу инженерной подготовки. В статье анализируются приемы (моделирование реальной ситуации профессионального общения), призванные задействовать творческие способности студентов для развития их коммуникативной компетентности. Использование блок-схем на подготовительном этапе помогает студентам-инженерам в составлении диалогов и дает возможность реализовать такие виды деятельности как анализ и синтез. Дальнейшего изучения требуют вопросы, связанные с использованием средств информационных и коммуникационных технологий для организации развития коммуникативной компетентности. EN: The global challenges, which the present-day engineers face to, often involve team work of specialists from different fields and different countries. So the development of communicative competence, particularly foreign, should form the basis for the engineering education. The article is devoted to the ways (modeling the real situation of professional communication), which involve the students’ creative abilities to develop their communicative competence. The use of charts at the preparatory stage helps students in the process of dialogues completing. Moreover, making charts enables to implement such activities as analysis and synthesis into the learning. Further study could touch the questions related to the use of information and communication technology tools for organizing the development of communicative competence.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТеорія і методика професійної освіти: зб. наук. праць;Вип. 14 (С. 1-8)-
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectінженерна підготовкаuk
dc.subjectмоваuk
dc.titleРозвиток іншомовної комунікативної компетентності інженера прийомами, що активізують його творчий потенціалuk
dc.title.alternativeРазвитие комуникативной компетентности на иностранном языке у инженера приемами, которые активизируют его творческий потенциалuk
dc.title.alternativeDevelopment of the engineer foreign communicative competence by the ways based on the creative potentialuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тітова_2018_4.pdf1.01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.