Теоретико-методичні засади фахової підготовки вчителів фізики та математики в умовах освітнього інформаційного середовища: монографія

Анотація

Монографію присвячено теоретичним і практичним аспектам підготовки вчителів фізики та математики для сучасної загальноосвітньої школи. У роботі розкриваються такі аспекти їхньої підготовки: сутність інформаційно- прогностичного підходу під час вивчення предметів природничо-наукового цикну; науково-теоретичні засади формування фахівців зазначеної галузі; реалізація компетентнісного підходу як основа професійної математичної освіти. Розглядаються наукові вимоги до впровадження інформаційно- комунікаційних технологій у фахову підготовку студентів педагогічних вишів.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By