Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСокіл, Яна Сергіївна-
dc.contributor.authorСокол, Яна Сергеевна-
dc.contributor.authorSokil, Yana-
dc.date.accessioned2020-01-09T07:28:50Z-
dc.date.available2020-01-09T07:28:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9034-
dc.description.abstractГлобалізація, діджиталізація, відкритість і доступність інформації зумовлюють посилення зв‘язків між виробниками і споживачами та надають можливість підприємствам продемонструвати усім зацікавленим сторонам екологічні, соціальні та етичні аспекти ведення бізнесу й позитивний вплив компанії на навколишнє середовище, благополуччя як окремих індивідів, так і добробут суспільства загалом.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesРозвиток інтегрованої звітності підприємств: тези виступів Міжнар. наук. конф. (Житомир, 4-5 жовтня 2019 р.);С. 248-249-
dc.subjectконцепції маркетингуuk
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk
dc.titleВзаємозв’язок корпоративної соціальної відповідальності та брендингуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf279.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.