Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9008
Назва: Елементи маркетингового механізму
Інші назви: Элементы маркетингового механизма
Elements of the marketing mechanism
Автори: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключові слова: маркетинг;маркетинговий механізм;елементи;система;маркетингові інструменти;важелі впливу;суб’єкти маркетингу;маркетинг;маркетинговый механизм;элементы;система;инструменты маркетинга;рычаги воздействия;субъекты маркетинга;marketing;marketing mechanism;elements;system;marketing tools;leverage;marketing entities
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Проблеми і перспективи розвитку підприємництва: збірник наукових праць;№ 2(23) (C. 66-73)
Короткий огляд (реферат): UK: Метою статті є визначення ключових елементів маркетингового механізму шляхом узагальнення наукових підходів та поглядів дослідників на структуру маркетингового механізму на основі контент-аналізу наукових робіт. RU: Целью статьи является определение ключевых элементов маркетин-гового механизма путем обобщения научных подходов к анализу структуры маркетингового механизма на основе контент-анализа научных работ. EN: The aim of the article is to identify the key elements of the marketing mechanism by summarizing scientific approaches to the analysis of the structure of the marketing mechanism based on the content analysis of scientific works.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9008
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2(23)2019 итог на печать-66-73.pdf406.65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.