Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБенько, В. В.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-12-19T07:18:45Z-
dc.date.available2019-12-19T07:18:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8945-
dc.description.abstractУдосконалення комунікаційної стратегії ПАТ «ДМК «Таврія» призведе до: підвищення прибутку та рентабельності виробництва і продажу продукції. збільшення інформованості споживачів о торговій марці, зростання ступеню охоплення цільової аудиторії,частоти рекламних контактів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник тез доповідей Всеукр. наук.-техн. конф. магістрантів і студентів ТДАТУ (18-22 лист. 2019 р.);(С. 73)-
dc.subjectкомунікаційна стратегія підприємстваuk
dc.subjectПАТ «ДМК «Таврія»uk
dc.subjectпідвищення прибуткуuk
dc.titleУдосконалення комунікаційної стратегії підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf273.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.