Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8917
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-12-17T12:00:43Z-
dc.date.available2019-12-17T12:00:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8917-
dc.description.abstractВ умовах мінливого маркетингового середовища традиційні маркетингові підходи до управління підприємствам виявляються малоефективними. Стратегічна маркетингова діяльність підприємства передбачає застосування сучасних методів портфельного аналізу, що дають інформацію про існуючу структуру і склад товарного портфеля підприємства та тенденції розвитку відповідного ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (16-18 жовт. 2019 р.);(С. 421-424)-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectметод портфельного аналізуuk
dc.subjectбізнес-портфель підприємстваuk
dc.titleЗастосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf348.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.