Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2019-12-17T09:17:28Z-
dc.date.available2019-12-17T09:17:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8914-
dc.description.abstractВажливим етапом формування маркетингової стратегії є прийняття управлінського рішення щодо вибору каналу збуту продукції який буде прибутковим та конкурентоспроможним для реалізації продукції підприємства. Універсальним математичним інструментом для цього є метод аналізу ієрархій. Метод аналізу ієрархій – це систематична процедура, що ґрунтується на ієрархічному поданні елементів, які визначають суть проблеми.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (Херсон 16-18 жовтня 2019 р.);(С. 200-201)-
dc.subjectзбут продукціїuk
dc.subjectметод аналізу ієрархійuk
dc.subjectпродаж продукціїuk
dc.titleОбґрунтування вибору каналів збуту продукції молокопереробних підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf321.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.