Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZiniak, O. R.-
dc.date.accessioned2019-12-16T09:35:01Z-
dc.date.available2019-12-16T09:35:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8886-
dc.description.abstractСonsidering marketing as a business philosophy requires an understanding of the democratic process of consumption, in which consumers have the right to “vote” for the product they need for their money. This determines the success of the company, which sets itself the task of studying the nature of needs and their fullest satisfaction.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали VII Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2019 року: тези доповідей (Мелітополь, 11-22 листопада 2019 р.). Навчально-науковий інститут загальноуніверситетської підготовки;С. 37-38-
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectbusinessuk
dc.subjectconsumersuk
dc.titleMarketing as a business philosophyuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy-2019 02.12-37-38.pdf296.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.