Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8886
Title: Marketing as a business philosophy
Authors: Ziniak, O. R.
Keywords: marketing;business;consumers
Issue Date: 2019
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали VII Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2019 року: тези доповідей (Мелітополь, 11-22 листопада 2019 р.). Навчально-науковий інститут загальноуніверситетської підготовки;С. 37-38
Abstract: Сonsidering marketing as a business philosophy requires an understanding of the democratic process of consumption, in which consumers have the right to “vote” for the product they need for their money. This determines the success of the company, which sets itself the task of studying the nature of needs and their fullest satisfaction.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8886
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy-2019 02.12-37-38.pdf296.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.