Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBubnova, V. A.-
dc.contributor.authorCheberiak, Yelyzaveta-
dc.contributor.authorЧеберяк, Єлизавета Євгенівна-
dc.contributor.authorЧеберяк, Елизавета Евгеньевна-
dc.date.accessioned2019-12-12T07:43:36Z-
dc.date.available2019-12-12T07:43:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8823-
dc.description.abstractThe Association for Tourism and Leisure Education (ATLAS) defines cultural tourism as “the movement of people to cultural attractions that are far away from their place of residence, with the intent to collect information and new experiences in order to satisfy their cultural needs”.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали VII Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2019 року: тези доповідей (Мелітополь, 11-22 листопада 2019 р.). Навчально-науковий інститут загальноуніверситетської підготовки;С. 12-13-
dc.subjecttourist marketuk
dc.subjectinternational tourismuk
dc.subjectforms of tourismuk
dc.titleMusic event as a tourism productuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy-2019 02.12-12-13.pdf292.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.