Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBondarenko, K. S.-
dc.date.accessioned2019-12-12T07:21:05Z-
dc.date.available2019-12-12T07:21:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8817-
dc.description.abstractAs we can see, intuition plays a significant role in business. Intuition is needed during negotiations, without intuition marketing of innovations is impossible. This is the so-called “sixth sense”.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали VII Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2019 року: тези доповідей (Мелітополь, 11-22 листопада 2019 р.). Навчально-науковий інститут загальноуніверситетської підготовки;С. 10-11-
dc.subjectentrepreneursuk
dc.subjectthe intuitionuk
dc.subjectmarketinguk
dc.titleIntuition in businessuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy-2019 02.12-10-11.pdf171.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.